Natalia Chirica, Director Comercial, Compania de construcții Glorinal”

 “Orice întîlnire în viaţa duce spre noi oportunități

 Cu studii în medicină, Natalia Chirica, director comercial al companiei de constructii Glorinal, a reușit să facă performanță în domeniul de care mama ei se temea cel mai mult- construcții. Faptul de a avea mereu pantofii plini de praf de ciment, cum însăși mama ei zicea, nu a speriat-o, iar prin perseverență a reușit să clădească nu doar imobiliare, dar si… succesul. I-a reușit și datorită  sprijinului pe care l-a avut, și îl are, din partea tatălui ei, Vasile Chirica, persoană care îi este ca un mentor și de la care învață în continuare.

De la el a deprins și maiestria de a fi un manager bun și de a motiva personalul, lucru care garantează neapărat succesul. Tânara recunoaște că datorită lui compania mai există astazi pe piață. Deși nu puține au fost momentele în care a vrut să dea mainile în jos, tânara femeie de afaceri, a ajuns la concluzia că mereu se poate, întodeauna există o soluție pentru orice problemă Cu toate că a reușit să înregistreze mari performanțe, antreprenoarea continuă să se dezvolte prin cursurile la care merge frecvent, orele de profil, dar și lectura care își aduce aportul său în dezvoltarea personală, astfel că nu trece nici o zi până nu citește cel puțin o pagină, spune Natalia Chirica.

Totodată, nu există lucruri principale sau secundare, toate își aduc aportul său spre noi experiențe sau oportunități. Pe lîngă o femeie de afaceri de success, Natalia este și o familistă convinsă. Aceasta încearcă să acorde cît mai mult timp copiilor săi, dar totodată nu uită să fie și o soție iubitoare. Satisfacția de a profesa e cu atat mai mare cu cât compania și-a adus aportul la schimbarea aspectului exterior al capitalei. Astfel, capitala a devenit un oraș modern, iar prin activitatea sa, compania continuă să îmbogăţească tradiţiile arhitecturale ale Chişinăului. Glorinal continuă să proiecteze şi să construiască atât locuinţe de elită, cât şi apartamente pentru buzunarul tuturor. Complexele locative şi comerciale, cele cu menire socio-culturală – toate poartă amprenta tendinţei continuie spre perfecţionare.

Particularitatea  distinctivă a companiei este grija faţă de clienţi chiar şi după darea în exploatare a locuinţelor. Astfel că, beneficiarii pot propune propriul plan de repartizare a încălzirii, canalizării, reţelei electrice, precum şi amplasarea diverselor paravane, pot apela la serviciile designerilor noştri.

Natalia Chirica2Datorita respectului cu care sunt tratati clienții, dar și seriozitatea cu care sunt tratate fiecare angajamente, au facut ca Glorinal sa cucerească increderea a tot mai multor persoane și să devină o marcă recunoscută. Deasemenea, firma a reușit să se impună pe piață datorită calității lucrărilor şi serviciilor prestate clienţilor şi partenerilor, dar și operativitate în finalizarea cu succes a proiectelor iniţiate şi respectarea obligaţiunilor contractuale faţă de investori şi clienţi.

În anul 2008, compania „Glorinal” a fost apreciată cu distinsul titlu „Marca comercială a Anului”.

Compania „Glorinal” a fost fondată la 16 martie 1998 și posedă o experienţă vastă în executarea lucrărilor de construcţie, iar numărul lucrarilor executate fiind unul foarte mare. Pe perioada de activitate, Glorinal a dat dovadă de o dezvoltare dinamică, a construit şi a dat în exploatare mai bine de 50 de obiecte, inclusiv complexe locative, obiecte de menire soco-culturale, spaţii comerciale ş.a. Au fost construite peste  2500 apartamente  cu   suprafaţa totală de 200 mii m².


Acest articol a fost creat in cadrul proiectului „Istoria mea de succes”, cu sprijinul Programului ONU „Femeile in politica”, implementat de Entitatea Natiunilor Unite pentru Egalitatea de Gen si Abilitarea Femeilor (UN Women) si Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), in parteneriat cu Fundatia Est-Europeana si Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare”, finantat de Guvernul Suediei.